Se det ekonomiskt.

Ett par - inte precis några ungdomar längre - besökte doktorn vid  vårdcentralen I småländska Gällaböke.

Doktorn frågar : 'Vad kan jag hjälpa Er med?'
Mannen tar då till orda och undrar : 'Skulle Du inte kunna titta på hur vi älskar?'
Doktorn blir visserligen något förvånad men går med på det.

Efter akten säger doktorn : 'Jag kan inte se något fel. Sättet Ni älskar på verkar ok. Men besöket kostar 150:-.'
Detta upprepas med jämna mellanrum under en tid. Paret älskar utan besvär, betalar 150:- för läkarbesöket och lämnar vårdcentralen efter lugnande besked från doktorn.

Men slutligen måste ändå doktorn fråga vad som är fatt : 'Vad är det för symptom Ni upplever och varför vill Ni att jag skall titta när Ni älskar?'
Då svarar mannen : 'Vi vill egentligen inte ha svar på något.
Men hon är gift så vi kan inte gå hem till henne. Jag är också gift så vi kan inte gå hem till mig.
Att hyra en stuga kostar 300:- och ett hotellrum 450:-.  
Här behöver vi bara betala 150:- och jag får tillbaka 100:- från sjukförsäkringen.

Dessutom har doktorn tystnadsplikt och snart så får jag ett frikort.


Kommentarer
Postat av: Bäzz 2

sv: Haha! Öva på fortplantning, min nya favoritsysselsättning. :)

2008-09-09 @ 15:49:25
URL: http://bigbazz.blogg.se/
Postat av: Nillo

Jag har resfeber!!!!!!!

hur skall jag få allt med mig!!!!

2008-09-09 @ 17:13:10
Postat av: Cina

Nillo:

Vafalls!!! Nu ger du fan i att packa ner så mycket prylar! Vi ska oxå få plats.... haha.

2008-09-09 @ 17:29:36
URL: http://lovelybitch.blogg.se/
Postat av: Nillo

lugnt...en väska åt oss båda...thats it..och toalocket då...Hihihi

2008-09-09 @ 21:23:07
Postat av: Bäzz 1

Haha! Inte att öva på fortplantning, mina nya livsstil.

2008-09-10 @ 10:15:32
URL: http://bigbazz.blogg.se/
Postat av: Bäzz 1

Tack för ditt förtroende. Värmer i mitt bäcken.

2008-09-10 @ 11:13:00
URL: http://bigbazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0