Måndag...

Några snabba rader innan dogsen skall ut och morgonens ögon skall antingen ignoreras eller kanske sminkas över... kliver jag nu in i en period av smink igen? Får se om jag pallar....

Ironiskt faktiskt hur lätt det är för en dam att köra med falks marknadsföring. De målar upp en bild om hur det egentligen inte ser ut med smink.
Det är ju inte alla som förändras från monster till beauty genom lite make up.... (vissa är vackra utan och vissa är monster även med smink).

Blev en power walk igår på 1,5 tim.... jag får verkligen nästan kuta järnet för att hinna med den svarta djävulen när han går.... och hinner jag inte med... ja så hänger jag efter som en trasa.... för han lägger inte direkt notis om att jag går en lägre takt än honom.....

Ännu en härlig dag på jobbet (gäsp) eller vad säger ni????

Kommentarer
Postat av: Bäzz 1

Härligt härligt! Dock har jag en dålig kaffe-dag. Allt kaffe smakar räv. Skumt.

2008-09-08 @ 10:11:13
URL: http://bigbazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0