Lalalalalala... la... la...

" Do you really want me, am I really special..... ta ta ta tat atata"
Radion klingar de välbekanta tonerna på radion.
Mensvärk i magen och skulle behöva gå på toa och skita... men folk har lunch nu, så jag vill inte sätta mig där då.

Åter till tonerna... kan ni förstå att jag faktiskt varit blond?? Nu menar jag inte "eh... e ru blond eller" blond, utan blond hårfärg... gul kanske man ska tillägga också.
Till det blonda hade jag då även den välbekanta "Robyn" frisyren... Huga ligen!!!
Nu har jag, sedan en lång tid tillbaka, långt hårsvall (skulle jag kunna lura er med, men typ 5 långa hårstrån på skallen) som byter färg lite då coh då.

I dag är mitt humör så pass att jag tror jag exploderar snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0