Kopp kaffe i lugn och ro!

Trots att det blev väldigt sent i går, så kom jag upp i morse :-)

Dagen börjar med fuktig backe (och det är inte pga mig).
Promis i skogen med dogsen. Blöta och smutsiga pälsar som genast (återigen) påminner mig om att hösten är här och Tyson behöver klippas.
Den som ändå hade tid att slita tag i kameran, och fota morgondaggen i näten, som bundits mellan löven under natten.
Meen, det kommer väl fler höstdagar skulle jag tro.

Bläddrade igenom bilder igår och fann bilder på det lilla trollet. Saknar henne så enormt. Tur att man har bilderna kvar iaf att minnas det som en gång var.... innan de valde en annan väg. 8 mån sedan jag fick nog.... 1 år och 8 mån sedan allting började.



Har finally kollat upp och ska söka ekonomiutbildningen.
Vill läsa marknadsföring oxå, men får ta en sak i taget.
Tiden är svår att tänja på, men det är dags att gå vidare och utveckla sig, även om det inte sker på en arbetsplats.
Måste hålla kunskapen i topp ;-)

Om tiderna kunde ändras, och jag skulle slippa helger... men ändå ha samma lön som idag... så skulle det funka.
Innan detta jobbade jag 07:00-11:00 med samma lön som idag..... det hade ju varit nice.
Synd bara att de 50 åriga "tafsgubbarna" och "inaveln på företaget" gjorde det totalt omöjligt för en ny att anpassa sig... Att de inte gav upp???
Tror jag var nr 5 eller nr 6 av anställda som på kort tid valt att inte stanna kvar på posten.

Sova en stund skulle ju inte direkt vara fel det heller.... men nä, dags att rulla....

Kommentarer
Postat av: Carro

Tack! nu är det inte lång väntan kvar ;)

Hur är det med dig?

2008-09-24 @ 10:12:50
URL: http://dezember.blogg.se/
Postat av: Daniel

Åh vilken söt trollunge!

2008-09-24 @ 14:17:55
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Cina

Daniel: Yes I know. Hon är världens goaste...

2008-09-24 @ 14:49:23
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0