Jag funderar....

... och känner mig faktiskt sugen på att klippa mig.
Testa en ny frisyr... eller jag kanske ska säga: Testa en frisyr.

Jag har a l l t i d håret uppsatt i tofs, förutom när jag går ut vilket sker ungefär 1-3 gånger per år ;-) så jag tänkte att jag kanske skulle förändra lite...
Men men, det återstår att se... eftersom jag oftast bara "funderar" på att göra saker, men sällan gör dem.
Funderingen är för mig ett tidsfördriv m a o

Snart slutar jag, åker hem för att göra mig "i ordning" och sedan bär det av till ngt käkhak som heter Texas för middag... och sedan är det Coldplay (och öronproppar) som gäller...

Kommentarer
Postat av: Peaches

ja! jag tycker att du ska go for it! var lite vild och testa något nytt :D hår växer alltid ut igen :D Vet du hur man säger nej till sex på ett bra sätt? Du vet när man känner sig osugen fast ens älskling är jättesugen? Vi skulle bli väldigt glada för svar :D

2008-09-17 @ 17:21:59
URL: http://iwonderyouwonder.blogg.se/
Postat av: Emsan

Åh hade så roligt=) kram

2008-09-17 @ 19:42:04
URL: http://www.msemsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0