Ja då så...

Hur var det? Hur var det?
Får så många frågor (av vem?) att jag inser att jag måste skriva ner upplevelsen (som var ungefär som en fejkad orgasm). Nu talar jag inte om bandet i sig, utan själva grejen att gå på en konsert.

Coldplay var jättebra live.
Jag har inget att jämföra med, men jag har öron som uppfattar vad andra säger (och en hjärna som i bland registrerar skiten oxå).
Ganska mysigt att stå där och lyssna .... men av och till drogs min blick till den lite halvmulliga tjejen i svart linne..... Hon var helt inne i musiken, hade spassmiska ryck  emellan åt så jag faktiskt inte visste om jag gå fram och ge henne första hjälpen eller låta henne vara.
Hon kanske var sjuk..... Eller så hade hon - av att se coldplay - så mycket snigelgegga som droppade att hon var tvungen att skaka av sig det ;-) hehe.
Andra - typ hon själv - kunde nog uppfatta rycken som dans.
... så jag tittade på henne.... tittade på scenen... tittade på henne..... lyssnade.
Coldplay var bra, underhållningen runt om likaså.

Efter en stund kände jag det enorma behovet att avlägsna överbliven kroppsvätska och begav mig till utrymmet för det. När jag skulle gå in igen, så var dörrarna stängda och en kille som inte kunde le stod i vägen.
Vi fick inte gå in.
Nehepp tänkte jag och lutade mig på väggen. Jag hörde ju musiken iaf, så....
En tjej med teknisk utrustning hängandes på kroppen, gick förbi och sade åt den sura killen som inte kunde le, att han skulle släppa in oss som stod där.

Det var itne så konstigt att han från början följde de order han fått. Coldplay hade nämligen tagit sitt pick och pack för att knata ut i publiken... bara en liten bit från där vi stod.
Så att han stoppade oss, hade med de fanatiska (typ tjejen i linne som hade spassmiska ryck) fansen att göra.....

Efter konserten så åkte vi hem.... kåt som fan när vi väntade på taxi, men vi fick vänta mycket länge.... och när taxin äntligen kom så var jag sååååå trött. Till råga på allt så var det totalstopp vid rotebro... sen minns jag inget mer innan vi var hemma :-)
Missade sexet? Ha... Nääää! Vissa saker måste man bara göra ;-)

Kommentarer
Postat av: Nillo

Näää du inte en chans ...har man somnat så sover man vidare!!!!

2008-09-18 @ 13:37:59
Postat av: Cina

Nope Nillo!

Testa knulla ibland så ska du se ..hehehe ;-)

2008-09-18 @ 13:50:27
URL: http://lovelybitch.blogg.se/
Postat av: bror

än en gång får man läsa saker som sätter sitt pränt på näthinnan, tack för informationen men nej tack =)

2008-09-18 @ 15:57:58
Postat av: Cina

Bror... om du inte visste det så är jag en person som göra exakt samma saker som du... Jag pissar, bajsar och jag knullar!

;-) Jag är inte en porslinsdocka ;-)

2008-09-18 @ 16:04:50
URL: http://lovelybitch.blogg.se/
Postat av: Nillo

nej, fortf sova no1

tänker inte testa!



Älskar dig bror;-)

2008-09-18 @ 18:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0