Irriterande som fan!

Fick ett sms från ett nr jag ej känner igen, och som inte finns på hitta.se:
Har du ringt mig?

Jag svarar:
Nope, Vem är du?

Får svar:
Vem är du?

Jag svarar:
Du smsade mig, så då är det väl inte mer än rätt att du svarar då jag frågade först...

Får svar:
Jag vil veta om du är en kile... (Bra stavning där....ålder)

Jag svarar:
Svar Nej på den frågan.

Får svar:
Jag heter David  vad heter du

Vid det här laget är jag fruktansvärt irriterad och förbannad!!
VAD FAN ÄR DET HÄR???? och varför har (vem det nu är) mitt nummer?????????
SILENCE!!! I´ll kill you!!

Kommentarer
Postat av: Bäzz 1

Det är väl roligt med nya bekantskaper. Bara att börja dra din livshistoria.

2008-09-10 @ 10:14:06
URL: http://bigbazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0