Gäsp...

Nu är det bara ett par minuter kvar tills jag slutar för dagen... Det är såååå skönt att få de här extra timmarna på e.m / kvällen tillsammans med familjen  :-)

Jag lider med de föräldrar som jobbar skift, och inte får möjlighet att ha kvalitetstid med sin familj. Det är alldeles för mycket stress i vardagen och jag tror att det är många som inte inser det förrän det är försent.
De här åren är ngt man aldrig får tillbaka... tiden är ngt man aldrig får tillbaka så det gäller att planera den väl.

Pengar och karriär ger mycket, men inte allt. Det ger möjligheter, men de möjligheterna har ingen betydelse om man inte gör ngt med dem.

1a Nov får vi tillgång till vårt lilla "kärleksnäste" och där däremot... tiden går itne tillräckligt fort. Vill dit nu!!!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Nice hoppas ni kan tillbringa mycket tid i erat lilla lovehouse sen. Ja du skift det är just va jag kommer jobba nu kväll två dagar i veckan och helger + dagtid vad gör man jobb måste man ju ha och pengar för att kunna göra gott för sig.

2008-09-08 @ 17:25:32
Postat av: Cin

Yeees... we shall have lots of love in the löööv house :-)

2008-09-08 @ 20:45:16
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0