Fuck!

Fuck you, you fucking fuck!!

Words of expression, this shit I tell you no shit!

Är jag inte bra på att utrycka mig med ord så säg...hehe.


Jag somnar verkligen snart.

Känner ett extremt behov av att uttrycka mig... men jag vet inte riktigt om vad. Vad ska jag skriva om liksom...

"love can be hard some times... " Radion skrålar med den Engelska brudens text. "... uh... I don´t wanna be lonely..."

Kanske ska jag skriva lite om killar....
En vän, som gått igenom en del.... råkar alltid ut för det man inte vill råka ut för.

Killar.
Singel killar.
De är ofta singlar av en anledning.
Tjejer känner av. Bra material eller bara en snygg yta och bra knull.
Kanske lite väl förutfattade meningar från min sida, som tillbringat väldigt lite av min livstid som singel....
Men ganska mycket av min tid att bli trakasserad av "singlar" som verkar tända på orden "dra åt helvete!"

Min vän har gått igenom en skiljsmässa nyligen. Jag är så glad för hennes skull. Trist att det gick som det gick, men glad för att hon slipper honom .... Hon är värd bättre än så.
Och så stöter hon på den Irlänska killen. En mjuk och omtänksam kille som är i Sverige under en längre tid.... de umgås och gör mycket tillsammans.
Efter ett par månader åker han hem.
Och är en annan person.
En iskall jävla idiot.

Det som gör mig arg, är inte att hon (tyvärr) återigen måste tejpa sitt hjärta... utan bristen på respekt mot en annan människa som denna kille verkar ha.
OM man inte är intresserad av mer än tillfälligt förhållande, varför låtsas som det?
Att ha ett förhållande över gränserna, är inte lätt... näst intill omöjligt... så det kommer itne som en blixt från klar himmel. Men bryr man sig det minsta om en annan person, om än kanske bara som vän... så leder man inte in dem i en fälla för att skada dem.

De flesta tjejer har en känsla när de möter killar. Beroende på plats och tillfälle... så kan man nästan räkna ut vad det är "kontakt" sökare vill....
Jag lider med min vän, då det visat sig att hennes instinkt var fel....


Det jag undrar oxå är... brister ett hjärta, och lagas sedan eller byggs det upp med tiden... med små bitar av styrka? Är man mer sårbar när en ny bit precis emottagits, kanske inte fastnat ordentligt. Inte rotat sig.

Hur stark man än tror man är, så är man ändå alltid skör och sårbar.

Love u K, be strong!


Kommentarer
Postat av: Korven

"Fuck you, you fucking fuck!!" får mig att tänka på mitt ex. Han hade en t-shirt med det trycket :P

2008-09-18 @ 16:31:25
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0