Wow.... shit pommfritt!

En aaaaningen seg i kroppen när jag vaknade.... snark.

Min käre make lät mig sova och jag vaknade med ett ryck kl 10, förvånad över tystnaden.

Jahapp... sen då? Genomströmningen till denna blogg, när jag vill ha den, är sådär faktiskt.
Inte ett enda svar på tips om Irländska pubar. Dåligt.
Man får väl helt enkelt nöja sig med vilken liten lokalpub som helst, och istället njuta av trevligt sällskap ;-)
.. Om jag orkar... hehe... jag vill ju ut i skoooooogen!

Det var som sagt dags för träning igår, och det gick bra. Känner mig som en gammal kärring när jag tränar, då jag inte får ta ut mig så jag får värk.
Och jag måste säga faktiskt... Det var super... !

Min käre make har även fått smaka sin del.
Efter Svensexan, och upplevelser av icke vardagliga sysslor, så hade han g r y m träningsvärk i armarna... nedre delen.
Och det är ungefär så man kan beskriva den värk jag har dagligen. Som extrem träningsvärk i musklerna.
Det är ingen värk som direkt "hindrar" en från att göra saker, men det känns pga värken inte heller direkt peppande att ens lyfta ett finger.
Anledningen till att jag är så frustrerad över just handvärken är att den hindrar mig från det jag vill göra....

Men ... jag lever med hoppet om att jag med rätt träning skall kunna bli mänsklig igen :-) Wish me luck!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska du med en irländsk pub till? O i Stockholm? Vore det inte mer genuint o åka till Dublin eller Limerik ...

/Limi

2008-10-07 @ 15:57:11
URL: http://limi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0