Seeeg....

Efter att gladeligen hoppat och skuttat på min käre trötte karl (som var på svensexa igår), likt ett rastlöst barn... så har jag nu lugnat ner mig en smula :-)
Bara liiite!

Kl är 21:59 och jag tar ett djup andetag, förbereder mig på att möta måndagen med förhoppningar om att även denna måndag ska få börja lika bra som de andra måndagar som jag inte längre minns...
Det är det underbara med kort minne, eller ett minne som mer än gärna suddas ut och ersätts med de minnen jag önskar.
MIN VÄRLD! Ha!
(psycho)

Sista promisen med den svarta djävulen gick jag med starkt självförtroende och motivation efter kursen.... för att inför det första hundmötet få mitt självförtroende släpat i backen.
Hrmf... Déville är fortfarande stark, jag fortfarande klen och Déville ignorerar mig fortfarande. Precis som det skall vara... eh.. not.
MERDE!
På´t igen bara... bara öva, öva och öva!

Veckan är full av meck, måste möta det med possitivitet... annars kreverar jag.
Kanske kommer ett glädjande samtal om nytt jobb.... kanske inte...
MEN dagarna tickar på och snart är det 1a november och då har jag stugan, skogen och allt jag älskar på samma ställe :-)

Snart är veckan av pina över och jag kan börja tråna igen... wooohoooo!!! 

Nu så... till nästa punkt!
Jag behöver hjälp från stockholmare att finna en "riktig" irländsk pub.
Nu talar jag om inredning, känsla och musiken.... Inte de här moderniserade pubarna som finns i stan (nämner inga namn) utan de där det är "rätta feelingen"!!! De som även spelar den traditionella irländska folkmusiken istället för de poppigare låtarna....
Finns det några sådana??
Give me names!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0