Nu börjar...

Nu börjar den stela träningsvärken ge med sig. Är det inte en underbar känsla så säg ;-)

Skinkorna fick jag dock sy på igen, då "tip, tap toe" övningen i rask takt (bror, älskar dig djupt... ville ha en fast stjärt, inte utan stjärt) som gjorde att fallet blev hårt och ansträngt på övre delen av skinkorna ;-) Värmeslingorna är för länge sedan trasiga ......

Men I´m on mi waj!

Nu ska jag in i duschen, tvåla in alla veck i kroppen (alla "pist"backar se upp) och se hur långt mitt hår växt denna gång... haha... nu menar jag faktiskt håret på huvudet...

Jag längtar som fan efter ett (läs: massa)  glas vin, men HEY  I´M NOT FUCKING LEDIG FÖRRÄN PÅ FREDAG!!!

Vet ni hur det ser ut när en stor och kraftig boxer försöker lägga sig snabbt på ryggstödet till en fåtölj????
Snart måste vi köpa nya möbler....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0