matmissbrukare

Hej mitt namn är Cin och jag är matmissbrukare.... eller?

... nej, jag blev inte mindre mätt för att jag erkände....


De senaste dagarna har jag ätit bara för att äta.
Inte att jag tar mer och mer mat på tallriken, utan jag lassar upp massor och äter tills det är slut.
Likaså med min matlåda... vilket fått mig att inse mitt problem (!)...
Jag har lagt i mat för att ha flera dagar...
men istället för att dela upp det, så värmer jag allt och sitter där tills jag ätit upp allt.

Efteråt kommer enorm trötthet och en väldigt pressande känsla i magsäcken (som tänjer sig).
Varför gör jag så??? Hrm...

Dags att införskaffa mindre matlådor och sluta återanvända glass lådorna.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0