Jag börjar tröttna...

Jag börjar tröttna på att få följande svar:
"Hej,

Tack för visat intresse för tjänsten. Vi vill
härmed bekräfta att vi mottagit din ansökan. Vi
kommer inom kort att gå igenom alla ansökningar
och återkomma inom snar framtid.

Vänliga hälsningar
,"

Den följs alltid av: Sorry dude, no job for u!!!!!!

Kanske skulle bli en proffs samlare av arbetsansökningsnekningar (1 eller 2 ord?)..... och så kan jag ju alltid få betalt från regeringen.... ;-)

"Ahhhh... you´re drunk you´re drunk you silly old fool... as drunk as drunk could beeeee...... "

Kommentarer
Postat av: Daniel

Å guuuuud vad jag känner igen mej. Söker ju en massa jobb jag nu oxå när jag blev klar i skolan...

tack för visat intresse men denna gång valde vi inte dej bla bla... hur deprimerande e det inte med jobbsökning!??!

2008-10-02 @ 14:46:41
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0