idol

Dotra kommer hem glad i hågen med en skylt som hon fick göra på plats.
"Johan äger" skrev hon, och fick under tiden tala med Johans mamma :-)

Tydligen så fanns dotra vid tillfälle (när Anna sjöng) i bild oxå :-) 

När man väl anmält sig som publik, så får man inte gå därifrån. Man måste sitta genom hela showen. Detta för att det är ju liksom inte så praktiskt att publiken försvinner efter ett tag, det ska ju vara samma ös genom hela programmet.

Beskrivningen av maten som serverades löd:
Pizzasallad med någon vit sås på, den var god. 
Potatispurén var oxå god.
Köttet smaka äckligt, äckliga soltorkade tomater och så en smörgås med någon äcklig sås på.
... och så ett glas cola!

***

Vi är uppe i ottan och huttrar, då dotra ska iväg på ridning. Ser verkligen fram emot det..... kanske skulle ta på mig långkallingar.... ngt säger att jag kommer frysa röven av mig annars.
Gör jag det inte nu på morgonen så kommer jag absolut göra det på e.m. eftersom jag ska vara "ute" från 10 till 16 ca.... brrrr.... fryser redan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0