fuck

Har nu setat i fyra timmar (med undantag för promis med dogsen), skrivit om cv´t (igen) och reg mig hos ytterligare två rekryteringsfirmor.
Man måste verkligen vara helt arb lös för att pyssla med sån´t här, annars går all ledig tid åt det.... :-)

Nu kommer kidsen hem strax, och vi ska packa ryggsäcken med mellis och dra ut i skogen med dogsen för "kurragömma spårning" och picnic mellanmål :-)

Kanske hittar vi lite svamp oxå :-)

***********************
JÄVLA UNGJÄVEL!!!!
Nu  har den lilla snorungen terroriserat mig hur länge som helst!

Ni vet, den där som började skicka sms.
Harmlös, men så jävla jobbig! Ringer stup i kvarten.
Säger bara "heeeeej.... " och löjlar sig.
Kontantkort oxå så jag kan inte få tag i hans föräldrar!!!!
Hur i helvete har han fått tag i mitt nr?

Jag skulle bra gärna vilja ha ett och annat ord med föräldrarna till den här unden (som är i ca 9-11 års åldern)

Snart lägger jag ut hans nr här så kanske det är ngn jävel som känner igen det och kan läsa lusen av sin unge!!!!

Ahhh.... nu vet jag vem det är som äger telefonen, och hennes mor får ett samtal från mig i kväll....

***********************

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0