Ett två ett två....

Bra smygbörjan på träning, blev en rask promis på lunchen oxå ;-)
Visst det tar tid med promisar, och jag kan inte direkt sammastråla det med annat (än hundarna) men det är gratis.
Jag tänker på de som slänger ut otaliga pengar på allehanda träningsredskap i från tvshop och andra ställen... som sedan bara står och samlar damm...
När är det dags att inse, att man blir inte blir mer vältränad av dessa dammsamlare, för det ändrar inte det faktum att man iaf inte har tid att använda dem... haha.

Har samtalat med en "kunnig" idag och fått lite tips om hur jag ska ändra och lägga upp mitt CV. Så jag ska mecka lite med det i kväll (efter promisarna) för jag måste verkligen finna ett nytt jobb. Dessa tider gör mig galen. Hinner inte ngt alls.
Sen är jag så förvånad över hur många "avslag" jag får, allra helst när jag tänker på hur många "ordbajsare" det finns därute.

Senast fick jag ett svar: "Vi har inte användning av en sådan som du".
En vaddå för ngt frågar jag mig (och undrar samtidigt om denna person "släppt spänningarna" något på sista tiden, hem och knulla lite kanske?).
Jisses, finns väl bättre sätt att uttrycka sig på om man ska ge ngn avslag på en tjänst.
Säkert kallar han in en sån där ordbajsare istället och efter 6 mån känner de sig besvikna på arbetaren, och får göra om hela processen. Säkert har de förmycket att göra, och hinner heller inte reagera... fast de vet om det.... och så har prövotiden övergått till fast anställning och de sitter fast med den här ordbajsaren...

Jag funderar dock fortfarande på: Vad vill jag bli när jag blir stor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0