Den som väntar på ngt gott....

Ja, ni har fått vänta länge idag.
Hade faktiskt inte någon lust alls att skriva idag... tankarna på annat ;-)

Trevlig kväll igår, vin är alltid super.

Idag har dagen bestått av jobb.... jag satt mest och fnurlade med lev kontra och orkade inte stå och hänga vid datan... Efter det var det ilfart hem, byta om och träning med Déville.

Han e verkligen superduktig, men i dag blev det liiiite för mycket dofter i luften. Ny plats, en löptik och en pipleksak som inte var hans.
Trots det så fick vi till ett par övningar iaf. Vilket är superbra med tanke på hans ålder :-)

Nä... nu orkar jag inte skriva mer.... trist inlägg blev det i dag, men jag är tillbaka i morgon... om jag orkar ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0