delicato

Min chef gillar att köpa delicatobollar.
En hel förpackning med massor av bollar. Dessa låter han ligga i kylskåpet så personalen kan äta så många de vill.

Jag älskar dessa delicatobollar, och måste kämpa mycket hårt för att inte vräka i mig dem. Börjar jag, finns det ingen hejd. Men det har faktiskt gått bra.
Tills i dag.
Nu har jag ätit 2st.
FAN!!
Inte "fan" för att jag ätit dem, utan "fan" som i: Nu kommer jag itne kunna låta bli dem!
Fan!

***
Dessutom, nog för att jag är känslig och lätt får blåmärken... men jag kikar på min hand nu... och där har (mellan ringfingret och långfingret fast på handen) utvecklats ett svullet blåmärke över nästan hela vägen ner till handleden.
How come? Jag har inte gjort mig illa vad jag vet.....Hrm.... Och vilket ställe att få blåmärke på liksom.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du slog i kylen när du tog fram delicato bollarna, därav blåmärket

det är karma!!!



Puss och kram snygging

2008-10-08 @ 12:16:59
Postat av: Lillan

haha... kanske det kanske, men om du kör igång telefonsvararen på högtalare och sen spelar upp det baklänges så lovar ja att du kommer kunna uttyda "Im Bäzz and I will eat you" ;)

2008-10-08 @ 12:18:56
URL: http://lillan86.blogg.se/
Postat av: Cina

(Anonym): Ja, så måste det vara! hahaha. Ivrig som jag var öppnade jag säkert inte ens skåpet ;-)

Försökte ringa dig igår baby, skulle bara snacka lite skit.

Puss!!!

2008-10-08 @ 13:21:55
URL: http://lovelybitch.blogg.se/
Postat av: Daniel

Oj vräk du i dej med gött samvete!

Å vad skönt att du kan passa kossorna. Du e ju van med livet i österbotten säg! :)

2008-10-08 @ 14:04:16
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0