Bitterljuv hämnd

Tänk er tanken, att ni blivit illa behandlade... och sitter med enbart en enda knapptryckning från att rasera hela skiten för de som behandlat dig illa.
Att få ge igen, med samma myt.... ge tillbaka med samma medicin.
Smaken och sötman från den bitterljuva hämnden är frestande så det pirrar i hela kroppen.
Det skulle vara så nice.
Att med en enda knapptryckning exploatera sanningen för alla.
En enda knapptryckning är jag från att göra det.

Det som hindrar mig är att jag är en betydligt mycket bättre människa än så.... det hindrar mig... än så länge.

... Men blotta vetskapen, gör att det känns väldigt bra.... :-)

Ha en riktigt super trevlig dag allihopa :-)


Kommentarer
Postat av: Daniel

Hämnden e ljuv men ibland vinner man på att tiga!

Kram

2008-10-12 @ 12:01:18
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Nillo

Du får din hämnd tids nog,då e det bara att vända på klacken och hån le....

Bitter ljuv känsla...och du kommer att få uppleva den!

Ha bara tålamod!

Kramar

2008-10-14 @ 10:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0