wtf!!

Ja igår fyllde jag år.
Ingen märkvärdig ålder, men tillräckligt för att tycka att jag skall umgås lite extra mysigt med min familj.
Ser fram emot det.
Jobbar kort dag, så jag är ledig på kvällen....
Men ändå som vanligt så fruktansvärt trött.
Mina tankar klarar enbart av att vara precis runt skallen.
Kämpar som tusan för att inte somna i bilen.
Kroppen värker.

Kommer hem... kylskåpet är tomt förutom på köttbullar...
så jag tänker:
Köttbullar, potatis och brunsås!
Den funkar :-)

Såsen blir riktigt äcklig, pga fetaosten från helvetet Oätlig.

Efter det är jag så trött att jag knappt orkar duka av.
Lägger mig en liten stund, för att piggna till....
... men somnar som en stock och vaknar inte till förrän vid midnatt.
Kidsen sover.
Dagen är över.

Återigen lämnat över allt.... precis allt.... till min make.

So.... Happy fucking birthday to me!!!!

Jag känner mig inte längre som om min roll i familjen, eller livet, funkar ihop med tröttheten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

well, well, happy fucking birthday to you anyway! :-) /limi

2008-11-27 @ 20:45:16
URL: http://limi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0