ögonen går i kors

Just nu är jag så trött att ögonen går i kors.
Alldeles strax skall jag gå och lägga mig för kvällen.
Tidig kväll i kväll.....

Pga min tidigare förkylning, och hosta som vägrar att ge med sig så blev det jag som fick äran att följa sonen på Judo.
3 st instruktörer, med änglars tålamod och en hel drös med ungar....
Själv flyr jag in i fikarummet och iakttar sonen genom fönstret....
Där sitter jag i lugn och ro och ser på medans alla stackars små spinkiga pojkar försöker fälla honom... utan att lyckas....
... sen börjar tiden bli dags för kurs nr 2.. och alla de rastlösa pojkarna som står och väntar in tiden... samlas i fikarummet....

Kortslutningen var ett faktum.

Inga heltids studier blir det för mig iaf... dvs ingen webdesign eller kommunikation nya medier.... får söka ngt på distans och deltid sen när hjärncellerna slutat springa runt i panik inne i skallen...

Åh... måste ju lägga in lite små bilder som jag tog ute i stugan :- ) kallt som fan var det iaf ... och myyyyysigt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0