och somna...

... det gjorde jag.
Kl 08:00 så klarade jag inte mer och somnade på soffan.
40 min senare väcker min käre make mig och det är dags att åka.

Alla läkare är medvetna om att folk lider av extrem trötthet så här års. Ingen som har några heta tips om vad man kan göra för att bli lite piggare och få lite mer ork.
Någon form av kontakt med hjärncellerna vore ju skoj.

***

Hur kommer det sig, att kunder i många fall tror att de köpt mer än vad de har.
Så när lev kommer, så blir de irriterade över att de tvingas betala extra för allt extra jobb.
- Mäh... idiotiskt. Det var ju bara så enkelt och tog dem inte mer än 10 min.
- Ja men om det var så enkelt, varför var det då inte gjort när de kom dit?
- Men hur skulle jag veta det?
- Hur skulle vi veta att det behövdes göras?
Vissa saker kommer man ju på om man tänker efter lite bara... krävs inte så mycket då.

Kommentarer
Postat av: nillo

Hälsokosten har ngt för trötta vinterdagar..

Cissandra har jag för mig att det hette!!

2008-11-11 @ 10:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0