När man ...

... berättar en historia, så är hela berättelsen oftast nedgång, uppgång (poängen) och sedan nedgång igen... För att få ut det roligaste ur en upplevelse, så berättar man bara fram till poängen.... sedan lämnar man resten till fantasin... då blir det roligare.

En gång var jag på ett utedass på en camping.
Jag gillar inte utedass.... och jag gillar heller inte offentliga toaletter. Kombinationen offentliga utedass är då very bäd.
På det dasset, så fanns det massor av spindlar.
Jag gillar inte spindlar, och speciellt inte dass spindlar som förökar sig i massor och ser till att barnen stannar och växer upp i näheten av mamman.
Dassen ... eller ska jag säga båsen... är ganska trånga, nästan så man får backa in med röven först.
Jag, som har en ganska stor bakdel, backar väldigt långsamt.... in i den läskiga dass delen....
Nöden ... ja osv....
När jag är klar.... så skall jag torka mig (bör göras efter toabesök, blir så klettigt annars) och på toarullen sitter bigmamaspindeln nr 1, och hon har mycket fint svept in rullen i sitt nät under natten.....
Vid nogrannare koll (varför jag nu bestämmer mig för att göra den när jag väl sitter där... fast) så ser jag även att alla hennes förvuxna bebisar befinner sig på samma dass.

Jag gillar verkligen inte dass.... inte heller offentliga toaletter.... och jag avskyr spindlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0