muskler?

Igår kommenterade jag min omfångsökning runt överarmen till min käre make.
Han säger de tröstande orden, att det är ju ingen fara... det är ju bara muskler.
Vid det här läget blir jag tvungen att le lite smått till hans misslyckade försök att få det verka som ngt bra...

- Älskling... när det är muskler, så är det en kraftig ökning på ovansidan av armen... inte undersidan. Till sin sladdriga tillvaro brukar det även kallas gäddhäng.
Muskler är hårda.

Men det är ju inte så lätt för honom att veta, han jobbar ju med tekniska prylar.....

Kommentarer
Postat av: Korven

jag gick upp 4 kilo när jag var i england.. "muskler" sa min moster. yeah right.. :P

2008-11-13 @ 22:01:33
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0