muffins

I dag blev det av. 
Jag bakade.

Chokladmuffins stod på listan att bakas, så jag smetar ihop ingredienserna.
- ägg
- socker
- mjöl
- potatismjöl
m.m
När vi kommer till kakaodelen, så inser jag att vi inte har kakao.... hrm.... smeten ligger ju redan halvfärdig. Kunde svurit på att jag hade kakao... men men... 
Så jag tog det vi hade.
Ohoj sås. Choklad med banansmak.

och så swish in i ugnen........ 

Det doftade super, de blev stora och ... svämmade över en del.
När de sedan var klara så tog jag ut dem.... mmmmm....

Men... efter några sekunder, så sjunker de ihop.... helt. De lägger sig som en smal hinna längs formen.... 
Ok... det blir till att baka fler gånger i veckan.
De smakar super, men ser inte mycket ut för världen... hahaha.


Kommentarer
Postat av: nillo

vill oxå smaka...ta med en till jobbet!

2008-11-11 @ 10:20:42
Postat av: Cin

Fixar :-)

2008-11-11 @ 10:24:29
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0