Jaha...

Vad ska jag skriva nu då?
Jag har jobbat idag... och faktiskt inte haft någon större lust att skriva i bloggen.
Istället vill jag jobba.. tänkte att om jag helt låter bli nätet så kanske jag lyckas ta fler kunder... men icke... går inte att ta någon som inte finns där.
Däremot så lyckades jag lägga ner ca 1 timme i disk med en person som skulle titta på dammsugare... hur många frågor kan det finnas egentligen.
Nä... just nu är längtan ner till puben för en Olut enorm! Men sängn är den som har sista ordet.
Lite myspys i hastighet fort, och sedan knoppa...snoppa... hihi...

Nope, inte mer vin för cin....

Smsar med syrran som sitter redo för att gå ut, och önskar så innerligt att jag kunde haka på. Hon gör det ju inte direkt lättare för mig genom att fråga mer än en gång... Dansa... mmmmm... shaka loss och visa fjortisarna hur man flänger på fläsket... mmmm... .det vore ngt. Bränna några kalorier... mmmmmm......
Suger verkligen att hon jobbar när jag är ledig och vise versa.
Fuck u siss. ;-)

Godnatt....

Määäähhh... nu blev det alldeles tyst i bakgrunden och när jag vänder mig om så har karln slocknat med handkontrollen i handen...
VAFAAAAN!!!
Jag trodde vi skulle ha lite sex!!!
Nu jävlar hämtar jag ett glas kallvatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0