En sån där

Hej

- Jag har en maskin av märke X, och den där lilla delen som är under den översta, vänstra, runda saken som ligger tvärs över den fyrkantiga och precis bredvid den ovala..... Under där finns en pigg och den har gått sönder. Vet du hur jag lagar den?

- Eh.... hrm... Nä.

- Men ni säljer ju den här produkten. Jag har ju köpt den hos er för 8 år sedan!

- Mmmmm..... nu har ju iofs vi bara funnits här i 5 år... och sen är det ju så att det finns en service verkstad dit man kan ringa... de har liksom koll på "delar" om man säger så.

- Men dit tänker inte jag ringa! De är otrevliga där! Dessutom måste jag knappa på telefonen för att komma fram....

-.... Eh... ja... Jag önskar verkligen att jag kunde hjälpa dig.... Men nu är det ju så, att sakerna som jag säljer... De är monterade och hela när jag säljer dem... Den där lilla prylen du talar om, den känner jag faktiskt inte till.

- Suck! Ni kan ju inte någonting.

- Nä... det är ju det jag försöker säga. Men ha en fortsatt trevlig dag (suck)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0