S-bag

- Hej, jag vill ha dammsugarpåsar till min oxygen dammsugare.
- varsågod
**
- Hej, jag vill ha dammsugarpåsar till min Silencer dammsugare.
- varsågod
**
- Hej, jag vill ha dammsugarpåsar till min Ergospace dammsugare.
- varsågod
**
- Hej, jag vill ha dammsugarpåsar till min Volta maximus dammsugare.
- varsågod
**
- Hej, jag vill ha dammsugarpåsar till min dammsugare.
- Vilken dammsugare har du?
- Det vet väl inte jag!! En rund sak. Köpt för ca 5 år sedan
- Är det av märke X eller X eller X
- Vet inte!
- varsågod, här är de.
- Är du säker på att de är dessa påsar till min dammsugare?
- Absolut, lika säker som du är på vilken modell det är (I´m a mindreader you know.... pucko!!)
**
- Hej, jag vill ha dammsugarpåsar till min Oxygen dammsugare.
- varsågod

And so the day goes on.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0