då var helgen över

Trist att jobba hela helgen, men ändå ok då det varit lite mer fart än vanlig.
Nu ska vi se hur jag ska få veckan att gå ihop med möten och planering inför klassfesten. Lite trist att det inte är någon annan som verkar intresserade av att dubbelkolla så allt går ihop.
Har haft lite kontakt med två av de andra, men total tystnad råder bland de övriga.
Kanske planerar de i sin stilla frånvaro.... hur som helst så löser det sig alltid tillslut iaf. Kidsen är glada över att det är klassfest iaf :-)

Kvällsmaten idag blev stekt strömming och potatismos. Ja, jag tillagade och åt fisk. Inte så tokigt.... smakade typ inget alls ... varken bu eller bä.
Tuggade i mig ngn konstig gegga utan smak.
Sen avslutade vi kvällen med härlig farsdagstårta och fika tillsammans med våra kära vänner M och P.

Inget bak blev det idag... :-( jag hoppas verkligen att min lathet (den som göra att jag skjuter på allt) inte sitter kvar i morgon. Än skulle det visserligen finnas tid för bakning... men jag känner hellre för att ta och mysa en stund i bastun och ha lite mysigt i badet med min käre make.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0