Bara jätte jätte snabbt

Bara ett mycket snabbt inlägg nu... bara lite lite lite.

Till alla er, som så här i ottan en fredagsmorgon, går upp .... gör sig i ordning .... åker till jobbet.... så vill jag bara säga:
-"jag är ledig i dag"
Och det känns faktiskt riktigt bra ;-)

Dock måste jag faktiskt tillägga, att min lediga dag är helt fullbokad.
Jag satt uppe till 24 igår för att göra klart de sista inför maskeraden idag.... och vad händer mitt i allt? Jo, pappret i skrivaren tar slut och det finns inget att fylla på med!!!

sipp sipp

Meeeen, påhittig som jag är, så löser jag ju det som jag behöver iaf.

Tröttheten är ett faktum.
Ögonen går i kors.
Sova får man göra i graven,
men nu vore nice förstås.

Idag är det 40 dagar kvar till Julafton, och då även 40 dagar kvar tills jag är långledig... Wooohooooo!
10 dagar skall jag softa utan att jobba!
10 Dagar skall jag slappna av och vila upp mig!
10 Dagar skall jag umgås med min familj!

DET! ska bli så jävla nice!

He he....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0