åh nooooo!!!!!!

BOINK! krack!
Ytterligar en rynka letar sig fram i mitt redan så slitna ansikte.
Holy fuck!
Snart har ytterligare ett år av "icke ta hand om kroppen" har passerat!

Visst har även jag emellanåt önskan att klä mig snyggt, sminka mig, ständigt snygg frisyr och se fräsch ut... MEN ORKA!!
Hur 17 bär de sig åt, de som orkar tänka på mode och shopping dag ut och dag in???
Jag älskar mina reklamtröjor (som faktiskt börjar komma mer och mer i tjejstorlekar) och mina ... hrm ... jeans... Nej just fan. Det fanns en tid för jeansen.... men den är förbi.
Det finns... .mushål i dem.
Tur att alla är olika.......

Dag ut och dag in klär jag mig i de två par brallor jag kan arbeta i, tillsammans med samma skjorta dag ut och dag in.
Olika undertröjor dock men vem ser det?

Jag införskaffade lite nya kläder nyligen, men det är inget jag kan använda dagligen... för då jobbar jag... och de byxorna är inte ... hrm... passande att ha i butik.

Nu är kl snart 23 och jag sitter här och funderar till ljudet av min makes snarkningar.
(Givande! Borde gå och lägga mig istället, blir bara deppig av sådant här....!
Vart skall jag gå from here?
A, B, C, D, E eller F?
Vilket val är rätt? Jag kan inte välja helt själv heller....... Det jag vill, vill inte en annan.....
Gluttar med fasa ut genom framtidsdörrarna och ser mig själv (med samma brallor och skjorta) fortfarande stå i butik. En skrämmande syn!!

Är det så här det ska vara framöver?
If so, I´m not gonna take part of it.......... not gonna be part of it.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0