Wiii fit.... någon som testat?

Jag sitter här framför datan och funderar på om jag ska plocka fram brädan och testa....
Min käre make testade den i går och han svettades som en gnu. Jag har använt det lite som en ursäkt till varför jag inte kan ta fram den just nu... I väntan på förs snubben....
Men ursäkten håller inte i längden.

Nej, vad säger ni ; jag och mina hjärn-och fettceller, dags att testa på det som kommer att "fitta" *fniss* min kropp till sommaren.... kanske t o m värken i lederna försvinner om man är vältränad ;-)

Just nu är jag mer lik "the blob" som sakta med säkert glider fram över allt, och sveper ut den härligt feta, sladdriga, cellulitdrabbade kroppen... hahahahaha.

So here we go!
Drar för gardinerna så grannarna kan ha ngt annat att skratta åt istället för mig!!

Ps... bilden är INTE jag... ds  ;-)





************
11:44
Wow det var en upplevelse... avslutar den med en promis i det.. hrm.. vackra vädret...

Kommentarer
Postat av: Sussie

Åhh är det en sån man ska köpa för att orka och ha lust att träna hmm, undra just va en sån kostar. Troligen för mycket för den plånbok jag har, kanske kan våldgästa nån som har en hehe.



Hoppas den funkar bra iallafall. Kram

2008-05-20 @ 19:29:04
Postat av: Cin

Den funkar super ;-)

2008-05-20 @ 20:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0