Söndag...

... och man kan ju säga att jag är lite sliten idag. Det blev en relativt tidig kväll, men skönt med en "mjukstart" haha.
Gårdagen var underbart trevlig, och jag ser nu fram emot resan ner till bröllopet i juni.
Vi talade även om att samåka, dvs åka allihopa som åker ner redan på fredagen, så vi kan stanna tillsammans och dyl... Ska faktiskt bli skitskoj!

Hårfärgningen gick ok. Färgen blev bra... dock på lite fler ställen än jag först tänkt mig... haha... gick ut med konturer i hårbotten, markeringar i rött och svart i försök att dölja med brunkräm.
Varför skall man inte färga håret samma dag man ska iväg på ngt? Jo, just därför.. .haha.

Kommentarer
Postat av: Sussie

Åhh va härligt att de gick bra och att ni hade så kul.

Hoppas verkligen det blir ett kanon fint bröllop i Juni.

Själv sitter jag och skriver på frågor jag ev ska ta upp på mötet idag och i morrn ang barnen. S har redan börjat tjafsa om helgerna och sommarlovet.

Hörs av Kramis

2008-05-19 @ 07:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0