Söndag

I går missade jag betygsättningen och resultatet för ESC, men kikade in idag när jag vaknade....
... så jag sitter här med en kopp kaffe och försöker återhämta mig från chocken.
RYSSLAND!!!!!!
Hur i helvete gick det till??
Jag var verkligen helt övertygad om att Sverige skulle vinna. För mig var det - och allra helst efter att jag sett de andra bidragen - en sådan självklarhet att jag inte ens bemödade mig att titta på annat än låtarna.
Ack så fel man kan ha....
Ok att hon inte vann.... men placeringen visade bara att det måste ju vara helt åt skogarna fel någonstans...

Jag ser även till min stora förtjusning att det var Björn Gustafsson som på ett utomordenligt härligt sätt presenterade Sveriges poäng!
I love u man!

******
11:35
Åh... jag glömde nämna... jag smygläser inte, jag läser... precis som ni.

******
11:58

En glutt på klockan och jag inser att jag även denna dag kommer bli väldigt seg. Dessutom är varenda sekund något insmord i vinrester från igår. Gäsp. Men vad gör man? Med trevligt sällskap och vin kan det ju inte bli annat än... kanske lite för mycket... haha

Funderar på det vi talade om igår. En sådan resa vore väldigt trevligt.
Man kanske kan göra ett undantag, och åka på en resa iaf.... ;-)

I kväll slutar jag lite tidigare och skall möta upp "fam Pernäng" inne i stan för middag med mor och far. Mors dag som det är ;-)

*****
13:09
Var och handlade på Metro... och påvägen dit upptäckte jag - notera JAG - en underbart vacker handväska från GUESS (innner ingen bild dock) samt ett par skor i en annan affär som jag bara helt enkelt måste ha!

Till detta måste jag ju även addera dessa underbara värmespolar - de som känner mig vet vilka spolar jag alltid använde förr... - som nu går att köpa igen (mammas, som jag hade var väl från typ 60 eller 70 talet... haha).
För att itne tala om "måste tången". Den som ger volym i håret.... hur har jag klarat alla dessa år utan den?



Rensade allt smink här om dagen... och även där behöver jag ju då fylla på lite. Nya skuggor, nya färger. Även lägga upp ett litet lager med naglar...

Låter som om jag inom en mycket snar framtid får packa mina listor och bege mig ut på shopping tur!! Det är ju en jävla massa kläder som skulle behövas oxå, både till oss vuxna och till barnen.
Dessvärre är den modellen av byxa... som jag vill ha... inköpt i Danmark!!!!!!!!!! VA FAN!!!
Så det blir att åka den svängen med Christina då så jag slipper springa ut och in letandes i olika affärer.

****
13:34
GÄSP!
Jag vill inte stå och rulla tummarna här ... jag vill ut och shoppa massor.
Har även sett kläder på Indiska och MQ som fångar mitt intresse.

Men, som jag tidigare bestämt... så skall allt onödigt som ligger hemma... kläder, prylar m.m .. rensas ut innan det kommer något nytt igen.
Trött på att ha huset fullt av onödiga saker som bara ligger och skräpar. Finns andra som behöver det bättre.

****
14:31
Meeeen Åååååhhhh!
Var ute och rökte nyss och det är ju helt underbart väder ute. Så mycket att göra, och så står man här och rullar tummarna. Stackars butiksägare som betalar dessa slantar för att vi ska stå här och rullan naveludd i alla möjliga olika former....
2,5 tim kvar.....

****
16:30
30 långa min kvar.... :-) Sen bär det iväg :-)

Kommentarer
Postat av: nillo

HAHAHA..Ja... du är inte ensam. Och vissa verkar ju ha problem.

Mer om vad jag tycker och tänker här får jag ju inte skriva så jag låter det vara osagt.

Kram Syster yster

2008-05-25 @ 16:22:54
Postat av: cin

Hahahaha... Nej, det får du absolut inte göra!! Man behöver inte sjunka ner till den nivån att kalla folk dittan och dattan för att man inte kan hävda sig på annat sätt...

Vi har annat att roa oss med ;-)

2008-05-25 @ 16:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0