Onsdag...

Lilla pärlan har fått vattenkoppor och därför jobbar jag utan min syster idag :-(

Inte så värst överdrivet med folk och jag står mest och drömmer om marken och kommande händelser. 5e juni åker vi förhoppningsvis ohc kollar fastigheten. Det är ju en bit att åka, så det hänger på att mäklaren kan ta en visning för oss då. Väntar på svar....

Drog in en sväng till Makeup store... och det skulle jag ju inte ha gjort. Listan av det jag tänkte införskaffa, har växt betydligt .... och jag vill inte köpa på mig för mycket onödigt...
Som jag skrev tidigare; Inga impulsköp... utan bara väl genomtänkta... och nu måste jag ju då tänka om för att se VAD det är jag verkligen behöver av det jag sett... haha (allt om ni frågar mig nu ;-)...)

Glitter eye liner i olika färger - existerade bara en när jag gick in dit.. nu är det alltså fler, foundation - olika variationer här med.
Mer färger till ögonskugga... fanns ju mycket färger jag skulle kunna tänka mig där.
Olika storlekar på strass
Olika varianter och storlekar på ögonfransar
- vilket jag egentligen inte "behöver" då jag har hemma...

Tog en sväng in på MQ oxå.... och inser att shoppingdagen... kommer bli betydligt längre än jag tror jag pallar.

Ne... nu ska jag ta en sväng till Glitter och se om jag finner det diadem jag söker :-)

****

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0