Måndag.....

Ja, då var snart även Maj slut här oxå. Och nu börjar helgerna fyllas upp med grillningar.
Suger att helgen bara är två dagarn :-(

Det är bara två veckor kvar till det stora bröllopet, och då reser jag och Matte utan kidsen..... känner faktiskt inte för att lämna bort dem även denna helg då, så jag tror att vi ber mister och hans dam att komma hem till oss istället.
Sen är det Matte som är borta hela lördagen....

M skulle försöka hinna tvätta av altanen på baksidan (det börjar fan bli dags att få den klar nu) så jag kan Olja in den sen när jag är ledig.

Väntar ju fortfarande på svar ang jobbet... Snubben som är pappaledig borde komma tillbaka snart..... 10 dagar är det ju... Men hur som så skall jag iaf ta upp med bossen på EH att jag vill ha de kortare tiderna iaf.....
Dessa sena kvällar tar kål på mig. Jag vill hem till mina barn!!
Tror itne det ska vara några problem... det är ju inte precis så att det finns en massa kunder i butiken just nu vid sommartid.

När jag jobbar, så är det precis som nedräkning.
Sällan jag orkar göra ngt alls, utan det som jag får gjort.... det gör jag när jag är ledig.
OM jag orkar... för som det var sist, så hade jag fruktansvärt ont 5 dagar av 6.....och det är verkligen skitjobbigt.
Inte värken i sig... den finns ju där oavsett, så det är bara att gilla läget.... men att hjärnan fortsätter se och planera för vad man ska göra så fort kraften finns....
Lediga dagar då som det var sist... så blir inget gjort iaf... sen jobbar jag slaktpassen, och sen har jag ont igen....

12 juni är det bokat besök för utredning! Samma dag som skolavslutningen....
Det är bara att pressa sig för att hinna, jag tänker inte missa denna läkartid. Vad som händer sedan är bara att vänta och se.
Förhoppningsvis får jag rätt träning anpassad efter "svagheten" så jag finally kan leva ett någosånär normalt liv ;-) Kanske iaf lättare att bita ihop.
Om smärtan skulle släppa lite... så borde det mentalt te sig ungefär som om smärtan försvann helt, då jag är så van att ha den där.
Rygg och nacke kan jag leva med. Händerna behöver jag dagligen, så dem lider jag verkligen av.

***
Wow! superwoman!!!
Mia, I so love u!! Fika, vina???
Nu börjar det väl ändå bli dags för julklappen snart va?
hahahah
puss

***
14:26
Snart kan jag slå rekord i samling av mönster flätat och virkat av navel ludd.... tråkigt... nääääää!!!

Använder min fulla kapacitet av hjärnceller till att lista ut innehållet i en väska och vart man införskaffar detta ;-) Claes Ohlsson kan nog ha en stor del av det jag söker.... tänka tänka tänka!

***
15:27
Det har enbart gått en enda timma sedan jag var inne här och skrev sist. EN timma, fast det känns som en evighet.

Nyligen kom en service kille från Electrolux hit. Han kom fram och hälsade.
Ögonkontakten och rösten fick mig att mentalt snabbt svepas tillbaka till barndomen igen.... Det var nämligen min fars fd arbetskamrat, som vi även umgicks med privat.
Hans barn och vi lekte mycket....
mmmmmmeeeeeemories!!
Jätte kul att träffas och kul minnes tripp :-)

***
18:22
JAG HAR HITTAT DET!
Vår egna lilla idyll!! Två hus på tomten, massa massa mark.
I LOVE  IT! superpris oxå!!!
Nu skulle jag ju kunna lägga in en länk på det, men ICKE! Jag vill ju inte att någon annan snor det från mig ;-)
Visningsdatumet funkade inte, så vi måste hem och kolla kalendern för att boka nytt datum. No probs för mäklaren! Vill gärna dit innan ngn annan ;-)
Håll tummarna!!!!

***


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0