Lördag....

Efter att ha klivit upp lite senare än jag borde så kom vi iaf tillslut iväg upp till skolan. Kakorna som jag bakade i går (3st) blev inte riktigt vad man till synes önskar sälja.... trasiga och jag borde haft en löstagbar bottenform. Men det hade jag som sagt inte så det var bara att åka och köpa lite fikabröd.
Kokade kaffe som en gnu... man tror man ska hinna med så mycket, men allt tar ju ändå dock tid ;-)
Hur som helst så gick det iaf jätte bra och det var faktiskt förvånadsvärt många föräldrar som stannade för att hjälpas åt att plocka undan.
Kidsen fick i hop en bra kassa att lägga ner på lite annorlunda roliga fritidsprylar :-)

Då jag hade en sådan fruktansvärd smärta i kroppen igår, så blev det ingen färgning av håret. Valet hade varit att låta Matte färga... men jag tog det säkra före det osäkra och hoppades på att må bättre idag... vilket faktiskt funkade...
Så.... nu ska jag sätta igång med håret och hoppas på att man inte lyckas fixa dit färg på huden lagom till utgång.. haha... fattas bara det ;-)



Klurade med en annan stilmall, och det gick lite bättre... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0