JobbLördag....

Japp... nu står man återigen här och rullar tummarna ... dagarna går så fort. Ledig, jobbar, ledig, jobbar.... som ett ekorrhjul.

Smart som jag är, så försöker jag ju få saker gjort utomhus i första hand... när det är fint väder. Så jag (min idiot) ställer mig och slipar möbler dagen innan jag ska jobba.... Jahapp... det är ju som givet att jag ska få ont.... haha.... Ett ord: PUCKO!

I kväll blir det iaf grillning med vin. Syrran kommer över och vi ska spela lite. Jag måste nog tala lite med min kära systerdotter oxå, då hon tog Athenes bortgång ganska så hårt. Jag borde ha talat med henne tidigare....


Nu ska jag surfa lite, och drömma mig bort ... eller ut... haha.

************************

Jahapp... då har jag surfat lite..... på de sidor som e intressanta.... Inte mycket att läsa idag. Inga roliga nyheter på aftonbladet, trista inlägg på vovve och bröllopstorget... Vad ska jag göra nu då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0