Härliga dagar....

I onsdags em åkte vi ut till sommarstugan. Härligt!!
Under tiden som vi var där, kikade vi på två hus. Dessvärre var de inget att ha. :-( Men vi letar vidare....
Skulle även kika på ett tredje, men vi hann inte :-(

Åkte hem i fredags, och var idag ute i trädgården hela dagen. Röjde på baksidan i förberedelser för plantering, och i morgon bär det av för att inhandla växter och buskar.
Grävde även upp framsidan så det är klart för plantering....

Vill ge ett stort GRATTIS till min vän som ÄNTLIGEN blivit av med sloben. Styrka vännen, det ger sig snart.... det går iaf åt rätt håll.

Var nere och betalade för Athenes sista besök på torsdag. Varje liten sak i förberedelse inför vad som komma skall, är tuff. Men vi vet att det är verkligen dags nu..... verkligen dags....

Kommentarer
Postat av: Sussie

Puss o Kram för din support, det betyder mycket även om det just nu känns jobbigt, men det kommer gå över bara man landar. Just nu känns allt jobbigt innan man vet hur allt blir ovisshet är det värsta jag vet jag vill ha kontroll på saker. men men på måndag ska jag ringa myndigheter, revisor, advokat och skattemyndigheten mm

2008-05-03 @ 22:38:15
URL: http://somebodyslover.blogg.se
Postat av: C

Jag VET att du klarar det!!
kram

2008-05-04 @ 10:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0