Funderingar leder till konfunderingar...

Alla besitter inte förmågan att kunna göra det, medans andra kan gå betydligt mycket lägre och längre än vad en annan människa skulle gjort... bara av själva vetskapen om att det får den andra människan att känna sig bättre och starkare till mods.

Människan är en finurlig varelse..... med en finurlig liten grötig sak kallad hjärna.

Letar satan på nätet efter den tapet jag fastnat för... suck... klart det skulle vara någon som inte är så lätt att få tag i ... och när jag väl finner den, efter att ha lagt ner så mycket tid på att söka efter den... så är den säkerligen alldeles för dyr för min lilla tomma plånbok.
Återstår då enbart att måla själv det jag önskar och det kostar enbart (?) tid.


Kommentarer
Postat av: S

stämmer bra det, man ska bara få den där grötiga saken att funka och inte älta saker bara och få den att sluta fundera över gångna saker och se framåt.

Hoppas du hittar tapeten och får det som du vill hemma sen. Kram

2008-05-06 @ 22:53:05
Postat av: Cina

mmm... men det är lättare sagt än gjort det. Man skulle vara som alla "de där" som kör sitt race och skiter i om folk runt om blir sårade eller inte.

2008-05-07 @ 13:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0