Freeedag, fredag, fredag, freeedag...!

Japp, då var nästan även denna vecka över.

Sitter just nu med en kopp soppa, och skall återigen försöka klara en dag med dessa soppor. Jag tvivlar inte en sekund på att det faktiskt går att klara detta, om jag bara kommer ihåg att käka soppan....
När koppen är tom bär det iväg till hagen.

Dock är jag ganska sen, skulle gått redan vid 08:00 men så blev det icke. JAG har inte hört ngn klocka, och min man väckte mig inte.... Däremot vaknade jag av att värmekillen kom (trodde han skulle komma på em) och skulle kolla vår värmepanna.
I tron om att detta skulle kosta skjortan, hoppade jag snabbt upp ur sängen och klädde på mig. Som tur är var M hemma så han kunde öppna (jag är inte så snabb och smidig på morgonen) och lektionen började.
Vi gick igenom alla knappar, och han kunde inte se ngt fel på inställningarna... Men!!! ... Själva cirkulationsknappen var av.
Ja ni hörde rätt. Vi har nu bet 1020 kr för att knäppa på en knapp.....!!!
Men men, vad gör man. Vi har ju faktiskt oxå nu fått en lektion i hur den där jävla pannan fungerar... bra att veta tills man ska sälja kåken ...

Fick ett snabbt besök från en vän igår. Bara hastigt i förbifarten, men uj vad jag önskade det var längre.... Hon har alltid funnits där. Måste hitt på ngt med henne sen....

Nu ska jag alldeles alldeles strax bege mig till hagen och träffa en annan vän... :-) GÅ dit ska jag göra... motion!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0