Yeeees!!!!

En dag till, sen är jag ledig i 4 dagar. Ska bli sååååå skönt!!
Jag har massor att göra, så även om vädret inte blir soligt och klart... så hoppas jag på uppehållsväder. Har ju liksom misslyckats totalt i att försöka få någon att rensa ogräset hemma hos mig.
Jag har t o m gått och försökt ge "arga blicken" till ogräset, men måste säga att det har inte funkat.

Dagen ser idag ut att bli ok. Ute känner man redan värmen i ansiktet.
Iaf varmare än det varit under ett tag.
.... och så ska man stå inne.

Återstår att se om rekryteringsfirman hör av sig i dag eller inte.

Efter att ha totalt misshandlat väckarklockan flera mornar, så lät jag den nu ringa ett bra tag innan jag pallade mig upp. Och när jag väl kom upp... så var kl bara 07:40!!! Jag trodde den var typ närmare 08:30
... så nu sitter jag här och har en del dötid.

I helgen som kommer skall svägerskan ev flytta. Då blir det flytthjälp och grillning.
Om det är så att de inte får tillgång till sitt nya boende så här lite tidigare, så kommer vi nog åka ut till Hallsta ett par dagar. Längtar verkligen dit.
Dock är det ju liksom ingen ide att åka, om det ska regna hela tiden.
Då blir morsan måttligt road av mig, min familj och mina dogs (framförallt hundarna).

Håller tummarna hårt för min käre make i dag. Två stora möten, som kan vara mycket avgöranade för vår framtid.
Lycka till love!

Ha en riktigt underbar dag alla bloggare!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0