Varför är det alltid så???

Jag satt här ... i godan ro med min härliga kopp med kaffe... Hade bara kaffe tiden på mig...
... så kommer min dotter...
"mamma, kan du leka med mig?"
"Mamma, det är så trist att vara hemma från skolan... inget att göra!"
"Kom och titta mamma, kom och titta"

... suck! Jag har verkligen inget emot att umgås med mina barn... men jag skulle så gärna vilja lära mig lite saker oxå... och jag har inte så mycket tid.
Dels har jag en kurs på Photoshop, samt en kurs i Italienska... Allt finns och väntar på att jag ska få tid... men icke.... känner liksom stressnerverna lite ;-)
Klart jag måste gå till min dotter.... annars missar jag ju det underbara som hon ville visa! Återigen lägger jag det jag vill åt sidan, för att återuppta det vid annat tillfälle....

Ciao :-)

Kommentarer
Postat av: Anna

du får göra "dina" saker när du har nån som kan passa barnen en stund, om du har en man eller mamma osv =)

2008-06-20 @ 16:13:32
URL: http://annaflickan.blogg.se/
Postat av: Anna

kul med italienska kurs!! jag vill också!! läsa lite först o sen åka dit =) kul=)=)=) ska jag nog göra, bra tips!! =)

2008-06-20 @ 16:13:59
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0