Torsdag... leeedig!

Oki, dagen började med att försova sig.
Vilket iofs inte riktigt är sååå olikt mig i dagsläget. haha.

Sen bar det iväg på utvecklings samtal och jag gick därifrån som en mycket stolt förälder. Oliwers ljudöra har noterats även här ;-) Självklart är jag ju extremt stolt även annars, men lite extra så här :-)

Därefter direkt till vilundavallen och friluftsdagen för Emilia.
Stod där som funktionär och startade alla de stackars barnen på 60m banan. Shit asså vilka fighters! Gassande solsken. Kokhett, och ändå kämpade de på och när de själva inte sprang så gav de allt för att hejja på varandra!
Vilka superungar!

Fick även under tiden ett glädjande sms från en vän om att hennes mobil nu fungerar igen :-) Hurray!!

Nu är jag hemma igen, och känner mig som en välstekt hamburgare.... Mina röda utslag på halsen/bröstet lär dock inte synas om en stund, då det smetas ut i den övrigt så röda hudfärgen.
Det var ju inte precis skugga där jag stod i ett par timmar.... nice!

Nu sitter jag och väntar hem min käre make, för att sedan åka iväg till fastigheten på visning!!
19000 kvm mark
2 hus
... och ett bra jävla pris!

Siss! Ni vet att ni har mark färdigt om det blir köp av ;-)

Tjingeling!!!!

***
21:22
Jajjamensan, helt klart intressant!!
Inte för att huset i sig var ngt att ha, men det går att jämna med marken. Vi får ju med oss ett gäng när vi väl flyttar dit permanent, så den saken är ju ingen fara ;-)

Sen på vägen hem kom vi ju såklart på att vi hade en del saker att handla, och att morgondagen består av en sådan röd dag att ALLT har stängt. Till och med EH!!
Så det var bara att dra iväg till kista och inhandla de saker som måste fixas... och sedan åkte vi för att hämta Ollan hos Leon... hehe... två glas vin senare har vi nu kommit hem därifrån (alltid lika trevligt att träffa likasinnade) och skall nu packa inför morgondagen... och lördagen... och söndagen.

h e l a dagen har gått sååå fort!!!!!

Vet inte om jag hinner skriva i morgon, men annars får ni ha en mycket trevlig helg mina vänner ;-),

Kommentarer
Postat av: Nillo

Ha en underbar weekend nu:-)

och vill ni komma över på midsommar efter bröllopet,

aå firar vi med anki &co hos dem...ni är välkomna över och sova kvar!!!1

Kramis från syster yster

2008-06-06 @ 10:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0