No more!

I morgon skall det bli klart! Inga undantag!
Tvättstugan skall inredas i ALL form som vi kan göra själva!
Jag vill ha min bänk, och alla backar så jag kan vika in kläder och stå där och vika....

... och jag vill få klart, så jag kan lägga ner tid på annat.
Jag är ju verkligen expert på att påbörja saker utan att slutföra dem.
Kör så hårt jag orkar, och när kroppen lägger av... så har jag ytterligare ett projekt startat som jag inte klarar av att slutföra direkt pga ont.

Idag... då började jag med ett till. Slet upp allt grus på baksidan, och färdigställde för gräset!
Till vilken nytta?
Vi ska ju liksom inte lägga gräs där nu.... merde! blir så sur på mig själv ibland.
Men inte heller klarade jag av att göra ngt i tvättstugan då jag behövde bärhjälp... så istället för att ta det lugnt... så började jag helt sonika på ytterligare ett projekt ;-)
Det är såååå jag!!!

Har proppat i mig lite värktabletter nu, och ska köra igen i morgon!! Hårda bud!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0