Min stackars misshandlade fot....

....som faktiskt inte kändes mer än just när han trampade... fast imponerar grymt på mig genom att se så hemsk ut ;-)




... det kan man kalla blåmärke va ... hahahahaha!!!


Nu har jag bakat färdigt för Emilias avslutning... och så är det bara Oliwers avslutningsbak kvar.
Det får jag ta på onsdag, då det är möhippa i morgon kväll.
Ingen rast, ingen ro ;-)

Förberedelser pågår inför helgen... grillning med vänner på fredag, jobb lördag och sedan grillning igen med andra vänner.
Söndar blir lite jobb på tomten.... dags att rensa mer ogräs.

Hur kommer det sig förresten, att det är så varmt att de flesta växter dör... men icke ogräset... hrm... man kanske bara skulle ha ogräs över hela tomten, då skulle det ju vara grönt iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0