Måndag....

Härligt väder att vakna upp till, det enda som drar ner dagen är att man ska jobba....
Men å andra sidan är det bara tre dagar, sen är vi lediga igen.

På Torsdag är det dags att åka och kika på huset! Längtar!
Hoppas verkligen det är som det ser ut!
Ska bli så jävla nice att lämna "stan" även om det till en början bara blir tillfälliga stunder :-)

Brb

*****

13:03
Nice väder ute. De som är lediga har vett nog att stanna hemma ;-)
Även om jag önskar att de kanske skulle ha vägarna förbi här och handla lite så vi fick lite att göra.

Lunchpromisarna med dogsen avklarade och inte heller de hade ngn större lust att vara någe vidare aktiva i solen.

Peggy hojtade till ang den där värmestolpen som vi sökt efter. Den ska finnas på jysk för 1600:- så vi måste åka dit och se om det är en sådan som vi sökt efter. Då är baksidan komplett... näää... nästan, man kan ju alltid fixa mer.

Längtar tills på torsdag... har jag sagt det... ;-)... hehehe

*****
15:12
Snark!

****
17:20
Snackade lite på msn med kusinen i Finland.
Försökte mig minnas hur gammal hon är, men det vill sig icke. Syster kanske vet? Heidi.. ålder?
Hur som fick jag iaf en enorm längtan efter att åka över och hälsa på. Så avis på mor och far som drar nu till midsommar. 
Jag har för mig att jag faktiskt inte varit där, trots att jag många gånger velat, sedan Oliwer var liten bebis. Lustigt egentligen hur hjärnan inbillar sig att allt "stannar upp" när man åker därifrån och när man tänker tillbaka, så är personerna lika gamla som när man sist såg dem...
Men icke... bebisarna är ganska så stora nu... Tror att Heidi t o m passerat 18 nu.
Jag träffade aldrig henne, eller hennes familj, sist vi var där då hela bunten åkte på magsjuka och lagom tills vi blev friska igen, så var det dags att åka hem :-(

En stackars vän har drabbats av längtan att sitta ute med all teknik och njuta av värmen. Dessvärre så kände hennes vattenslang just i detta skede, för att gå sönder och spruta vatten över allt. Varpå följden blev att hon nu är helt avskuren från allmänheten (teknik mässigt).
Lider med henne, jag skulle krevera utan data och mobiltelefon....

****

20:11
Äntligen slutat! Seg dag.
I morgon får dogsen vara hemma så de slipper sitta där och häcka. Déville lägger in sig på sparlåga när vi är där. Vilket iofs är bra, men han tar igen sig efteråt.

Såg Ormvråken på samma ställe i dag igen.
Nu har jag sett den där flera gånger och är helt övertygad om att den har sitt bo någonstans i närheten där.... Maffigt. Coolt!


Kommentarer
Postat av: nillo

Hihi,tror kusin tom paserat 20år!!!

2008-06-02 @ 20:51:27
Postat av: nillo

Sååå NIce att vara ledig...

Tack för en härlig middag ....

Och att ni pallade trots party och svensexa under helg,

Vi måste träffas allihop ngn gång

2008-06-02 @ 20:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0