Mäh... Ser det äkta ut eller?

Ok alla har rätt att kommentera... men det är faktiskt inte så det ser ut i verkligheten.
På mitt "space" har jag en bild när jag är brud. En bild som är tagen av en fotograf efter 2-3 timmar iordningställande av smink och hår.
Ja, jag är stolt över bilden... men inbilla sig att jag ser ut så i verkligheten!
Dessutom... Hallå! Det syns klart och tydligt att jag är en brud... dvs gift så nej tack. Flirt inviter klarar jag mig utan... kvinnliga som manliga.



Se... gift brud... dvs UPPTAGEN!... Ser det "äkta" ut... NÄÄÄÄÄÄÄ!!



Annars ser jag faktiskt ut så här... även detta är ngt mer iordningställt... vanligtvis är jag OFTAST brutalt osminkad och ger trötthet ett utseende!!

Kommentarer
Postat av: Anna

men ska man gifta sig ska man väl se lite i ordninggjord ut, inte gå direkt ur sängen kanske hehe =)

2008-06-23 @ 18:59:30
URL: http://annaflickan.blogg.se/
Postat av: cina

När man ska gifta sig ja... Annars med... men vissa verkar tro att jag verkligen ser ut så, vilket jag kraftigt dementerar.. ;-)

2008-06-23 @ 20:48:15
URL: http://lovelybitch.blogg.se/
Postat av: nillo

Sorry...men grabsen ser det inte så...du e för vacker ändå utan spackel:-)

2008-06-25 @ 16:21:38
Postat av: Cina

Mäh... Nillo... du får inte vara med!!! Du är dömd till att alltid säga så om mig då du är min syster!

(och förresten, så är det inte bara grabbar! hrmf)

2008-06-25 @ 16:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0