Ja, så kan det gå

... Trist, men inte så mycket att göra åt.
Förstår saknade och längtan att vara med familjen när man redan varit borta så pass länge som man har.
Men det fixar sig ... no worry.

****
17:41
sista dagen innan ledighet masar sig till sitt slut.... Mycket att göra under den lediga tiden då bröllop planeras och inträffar på lördag.... minsta lilla detalj ska klaffa så bruden inte har något att blicka tillbaka på och ångra.

Mycket kan man se tillbaka på (allra helst jag då jag är en ältare) och önska att det skett på annat sätt... Men ändå inte ångra liksom.
Man måste lära sig att gå vidare i livet, vakna upp och inse vad man har.... inte vara ledsen över att människor visar vara helt annorlunda än vad man trott... Även jag är nog annorlunda...

Tur att jag har mi lovely lovely fucking husband!! Love u!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0